Avfall og kostnader…
I forrige uke ble avfallssuget (igjen) tett – og vi måtte kontakte Envac (som vi har en vedlikeholdsavtale med) for å fjerne «proppen». Dette kostet kr. 3640,- Denne gangen både pizzaesker (gjenganger) og noen hadde klart å kaste et juletre (dette tror jeg er ny (negativ) rekord)… – bilder
I den grad noen ikke er klar over det, husk at avfallet som kastes i restavfallet skal inn i pose (hvis det ikke er en enhet) OG ikke presses inn – da posen skal UT gjennom avfallssuget…
Videre at papp-papir SKAL være kuttet/revet i A4 størrelse og ikke BRETTES sammen bare for å få det ned i papp-papir sjakta – og kastes i papp-papir…
OG at det ikke skal settes avfall verken på avfallsrommet eller andre steder i eierseksjonssameiet vårt…
Vi bruker stadig MYE penger på å «rydde opp» etter oss selv – dette er en faktor til felleskostnadene dine…